Subscribe:

Friday, February 20, 2009

ပရမတၻအမွန္တရား(အပိုင္း-၂)

တီဒြင္း ေျပာတဲ့ ေၾကာက္စရာ မရွိတာကို သိၿပီး မေၾကာက္တတ္ တဲ့စိတ္ဟာ ရဲရင့္တဲ့ စိတ္ပဲ ဆုိတာကုိ နားမလည္ဘူး တီဒြင္းေရ။ မက္မက္ကုိ ရွင္းျပပါဦး။

ဒီလုိသမီးရဲ့။ ဥပမာ ေျပာရမယ္ဆုိရင္ တီဒြင္းတို႔ အပါအ၀င္ လူအားလံုးက ကေလးဘ၀မွာ လူႀကီးေတြက ကေလးေတြ အိပ္ခ်ိန္တန္ မအိပ္ေသးရင္ ဘာေျပာလဲ။ ေဒေ၀ါႀကီး လာကိုက္လိမ့္မယ္၊ ျဖဴျဖဴႀကီး မဲမဲၾကီးေတြ လာေနၿပီး ျမန္ျမန္အိပ္ေတာ့ ဆုိၿပီး ေခ်ာက္လွန္႔ၿပီး ကေလးေတြကို သိပ္ၾကတယ္ေလ။

ဒါကိုပဲ ကေလးအရြယ္ မွာဘာမွန္း၊ ညာမွန္း၊ မသိဘဲ ေဒေ၀ါေတြ ျဖဴျဖဴႀကီး၊ မဲမဲႀကီးေတြ ဆုိတာ ေၾကာက္စရာ ဆုိတဲ့ အသိနဲ႔ ေရာေယာင္ၿပီး ကုိယ့္အထင္မွားနဲ႔ ကိုယ္ထိတ္လန္႔ ေနရတာ ေၾကာက္ေနရတာ မဟုတ္လား။ အဲ့လုိ အရင္တုန္းက ေၾကာက္စရာ မရွိတာကို ကိုယ့္အတၱနဲ႔ကိုယ္ ျပန္လွည့္စားၿပီး ေၾကာက္ေနခဲ့ ၾကတာေလ။

ျဖဴျဖဴႀကီးေတြ မဲမဲႀကီးေတြ ဆုိတာတကယ္ ရွိတာလည္း မဟုတ္ဘဲ တကယ္ျမင္လုိက္ သိလုိက္တာလည္း မဟုတ္ဘဲ ကိုယ့္အထင္မွားနဲ႔ ကိုယ္ဖန္းဆင္း လက္ခံထားတဲ့ အစြဲသိနဲ႔ ကိုယ္ဟာကိုယ္ ျပန္ေၾကာက္လွန္႔ ေနရတာ မဟုတ္လား။

ေဟာ..အသက္ေတြ ႀကီးလာလုိ႔ ျဖဴျဖဴႀကီးေတြ မဲမဲႀကီး ေတြဆုိတာ ဘာမွ မဟုတ္မွန္း တကယ္တမ္း သိလာေတာ့ မေၾကာက္ေတာ့ဘူးေပါ့။ တကယ္ေတာ့ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ဒုကၡေပးေနတာ အဲ့ဒီ ျဖဴျဖဴေတြ မဲမဲေတြ မဟုတ္ဘူး သမီး။အဲ့ဒီ ျဖဴျဖဴႀကီး မဲမဲႀကီးေတြ မရွိတာကုိ ရွိတယ္လုိ႔ ထင္ေနတဲ့ ကိုယ့္ရဲ့အယူမွား၊ အမွတ္မွား၊ အသိမွားက ကုိယ့္ကိုျပန္ၿပီး ဒုကၡေပး ေနတာပါ။

လူေတြဟာ အဲ့လုိ မရွိတာကို အရွိလုပ္လုိ႔ ပူေလာင္ရတာ။ေ၀ဒနာေတြ ျဖစ္ရတာပါ။ဒါေၾကာင့္ ဆရာေတာ္ကလည္း ဘာေရာဂါ ညာေရာဂါ ဘာျဖစ္တယ္ ညာျဖစ္တယ္ ဆိုတာေတြကို လက္မခံဘဲ ကိုယ့္ကိုကုိယ္ ေရာဂါသည္အျဖစ္ ခံယူထားတဲ့ အစြဲကို စြန္႔ရမွာ လို႔ေျပာသာ အေၾကာင္းမဲ့ ေျပာတာမဟုတ္ဘူး သမီး။ တကယ္မရွိလုိ႔ မရွိဘူး ေျပာတာပါ။

တကယ့္ ပရမတ္ အမွန္တရားမွာ စိတ္၊ ေစတသိက္၊ ရုပ္ ေတြပဲရွိတယ္ လူေတြ သတၱ၀ါေတြ အိုးအိမ္ေတြ ဘာေရာဂါ ညာေရာဂါ၊ ဘယ္ျမိဳ႕ ဘယ္ေနရာ ဘယ္ႏုိင္ငံ ၊ ဘယ္ႏွစ္ ဘယ္လ ဘယ္ရက္ လုိ႔ဆိုတဲ့ ပညတ္ခ်က္ ေတြမဟုတ္ဘူး။ ရုပ္ေတြ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးတယ္ ဆုိတာလည္း အေကာင္အထည္ လုိက္ၿဖစ္ၿပီး အေကာင္အထည္ လုိက္ ခ်ဳပ္ေပ်ာက္ သြားတာမ်ိဳး မဟုတ္ဘူးေနာ္။

သေဘာေလး သက္သက္ ျဖစ္ရံုဆုိရံုေလ သက္သက္ပဲ ျဖစ္ေနတဲ့ ဓာတ္ႀကီးေလးပါး စြမ္းအင္သတၱိေလး အေနနဲ႔ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီး ေနတာကို ရုပ္လုိ႔ ေခၚတာ သမီးေလးရ။အဲ့ဒါကို မသိဘဲ ခႏၶာကိုယ္ႀကီး ရွိေနတယ္ထင္လို႔ ေညာင္းတာ ကိုက္တာ နာတာ က်ဥ္တာ ေတြရွိတယ္လုိ႔ ထင္ေနတာ၊ တကယ္နာတာ က်ဥ္တာ ေညာင္းတာ ကိုက္တာေတြ မဟုတ္ဘဲ နာတယ္၊ က်ဥ္တယ္လုိ႔ ထင္ရေလာက္ေအာင္ ဓာတ္တခုခုက လြန္ကဲ ေဖာက္ျပန္ေန ေနတဲ့ ဓာတ္ႀကီးေလးပါး စြမ္းအင္သတၱိ အစုအေ၀းေလး ေပၚလာတာပါ သမီး။

နာတာကို စြဲေနရင္ နာလုိက္တာနဲ႔ နာလို႔ ကိုဆံုးမွာ မဟုတ္ဘူး။ အစက တည္းကိုက တရစပ္ ေဖာက္ျပန္ေနတာ အခုမွ ထူးျခားျပီး ေဖာက္ျပန္လာတာ မဟုတ္ဘူးေလ။ ကုိယ့္အထင္မွားနဲ႔ ကိုယ္ျပန္ၿပီး မရွိတာကို အရွိလုပ္လုိ႔ ဒုကၡေရာက္ေနတာ။

တရစပ္ ေဖာက္ျပန္ေနတဲ့ ဓာတ္ႀကီးေလးပါးက ေဖာက္ျပန္ရံု ေလးပါပဲ။ အဲ့ဒါကေတာ့ အတိတ္ဘ၀က အ၀ိဇၨာ တဏွာနဲ႔ ျပဳလုပ္ခဲ့တဲ့ အေၾကာင္းတရား ေတြေၾကာင့္ အက်ိဳးတရား ဒုကၡသစၥာေတြပါ။ ကိုယ္ကေရွာင္ လြဲခ်င္လို႔မွ မရတာ။ အဲ့ဒီ ဒုကၡသစၥာ အေပၚမွာပဲ တငါ၊ ငါနဲ႔ ဆက္သိမ္းပိုက္ေနရင္ အနာဂတ္မွာလဲ ဒီအက်ိဳးတရား ဒုကၡသစၥာက ဆက္ရလာဦး မွာပဲေလ။

အနတၱကို အတၱထင္ၿပီး လိုက္ၿပီးျပဳျပင္ ခ်ယ္လွယ္ေနရင္ သခၤါရ အသစ္ထပ္လုပ္ ေနသလုိျဖစ္ၿပီး ေဖာက္ျပန္မႈေတြက ေဖာက္ျပန္လို႔ မဆံုးျဖစ္ေနတာ။ မရွိတာကို အရွိလုပ္ၿပီး လုိက္ခံစား ေနလုိ႔ကေတာ့ သမီးေရ ခံစားလုိ႔ကို ဆံုးမွာ မဟုတ္ဘူး။ ငါရွိတယ္ ထင္ေနလုိ႔ ငါပူရတာေလ။ ငါမရွိရင္ ငါမပူရေတာ့ဘူး။ ငါလညး္ မဟုတ္ဘူး ၊ သူလည္း မဟုတ္ဘူး ။ နင္လည္းမဟုတ္ဘူး။ ေရာဂါလည္း မဟုတ္ဘူးလုိ႔ အမွန္တရားေလးကို အားကိုးၿပီး ဥာဏ္နဲ႔ၾကည့္လုိက္ သမီး။

ေရာဂါကို လက္ခံၿပီး ကုသေနရင္ ကုသလုိ႔ကို ဆံုးမွာမဟုတ္ဘူးေလ။ ကုသတုိင္းသာ ေပ်ာက္ေနရင္ ေဆးရံုတို႔ ေဆးခန္းတို႔ ဘယ္မွာ ရွိေတာ့မလဲ သမီးရယ္၊ ဟုတ္တယ္ေနာ္။ ဖ်ားတယ္ဆိုတာ အဖ်ားေပ်ာက္ဖုိ႔ အတြက္ ဖ်ားေနရတာ၊ ေကာင္းေနတယ္ ဆိုတာကလည္း ဆုိးမွာမို႔လုိ႔ ေကာင္းေနတာ ။ဒါေတြက ဘာေတြလဲ ဆုိေတာ့ မတည္ျမဲတဲ့ ပညတ္ခ်က္ေတြ။ အစကတည္းက ေကာင္းတယ္၊ ဆုိးတယ္၊ ဖ်ားတယ္၊ နာတယ္ဆုိတာ တကယ္မွ မရွိဘဲေလ၊ သခၤ ါရတရား ျဖစ္ရံုေလး ျဖစ္ေနတာမလား။

ဟင္... ဒါဆို ပညတ္နဲ႔ ပရမတ္တုိ႔ေၾကာင့္ ရလာတဲ့ အက်ိဳးေလးေတြကို ဘယ္လုိ ကြဲျပားေအာင္ သိရမလဲ တီတီဒြင္း။

အင္း...ဒီလုိရွိတယ္ သမီးရဲ့။ ဥပမာေပါ့။ ငရုပ္သီးကို စပ္တယ္လုိ႔ လက္ခံထား သူေတြအတြက္ စပ္တယ္ ဆုိတာလည္း ရွိေနမွာပဲ။ စပ္တယ္လုိ႔ ထင္ရတဲ့ ပရမတ္(အမွန္တရား)ေလးကိုပဲ ေကာင္းတယ္လုိ႔ လက္ခံထားတဲ့ သူေတြအတြက္ ငရုပ္သီးဆုိတဲ့ သတ္မွက္ခ်က္(ပညတ္) အေပၚမွာ ႏွစ္သက္တဲ့ သူအတြက္ ေလာဘျဖစ္မယ္။ မေကာင္းဘူးလုိ႔ လက္ခံထားသူေတြ အတြက္ ေဒါသျဖစ္မယ္။ တကယ္ဆုိ စပ္တယ္ဆိုတဲ့ သတ္မွတ္ခ်က္ေလး တကယ္ေကာင္းေနရင္ လူအားလံုးအတြက္ ေကာင္းေနရမွာေပါ့။ ဟုတ္တယ္မလား သမီး။

ဒါေၾကာင့္ တကယ္မဟုတ္တဲ့ သတ္မွတ္ခ်က္ အေပၚမွာ မစြဲပါနဲ႔ သမီး။ အတၱနဲ႔ သိေနတာမွန္သမွ် အကုန္အမွားပဲ။ ဘယ္ေန႔၊ ဘယ္ရက္လုိ႔ သိေနတာေတြ၊ ဘယ္အခ်ိန္၊ ဘယ္အခါလုိ႔ သိေနတာေတြ ဘယ္ေနရာ၊ ဘယ္ေဒသလု႔ိ သိေနတာေတြ။ ဘယ္သူ၊ ဘယ္၀ါလုိ႔ သိေနတာေတြ၊ ဘာပဲ၊ ညာပဲလုိ႔ သိေနတာေတြက ဘယ္အရာမွ တကယ္မွန္တာ မဟုတ္ဘူးသမီး။ အဲ့ဒါေတြက သတ္မွတ္ခ်က္ေတြ ပညတ္ေတြပါ၊ ပညတ္ေတြတာ သစၥာဆုိက္တဲ့ အမွန္တရား ေတြဆုိရင္ အားလံုးအတြက္ မွန္ကန္ေန ရမွာေပ့ါေနာ္။

ဟင္.....ဒါဆုိတီဒြင္း.....တကယ့္ ပရမတ္မွာ တစ္ခုခု၊ တစ္ေနရာရာ၊ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္ ဆိုတာေတြ မရွိဘူးေပါ့ ဟုတ္လား တီတီဒြင္း။

ဟုတ္တယ္သမီး။မရွိဘူး။

ဘယ္လုိ႔လဲ ဆိုတာ သမီးကို ရွင္းျပ။

မ်က္စိတစ္မွိတ္ အတြင္းမွာ ကုေဋေပါင္းမ်ားစြာ ျဖစ္ခ်ဳပ္ေန ပါတယ္ဆုိေနမွ ဘယ္ဟာကို အခ်ိန္လို႔ သတ္မွတ္ ေနမွာလဲ သမီးေလး။ တရစပ္ ျဖစ္ခ်ဳပ္ ေနတယ္ ဆုိတာေတာင္ ေရွ႕က ခ်ဳပ္သြားတာနဲ႔ ေနာက္က ခ်ဳပ္သြားတာက အျမဲအက်ိဳး ျပဳေနတယ္။ တကယ့္ ပရမတ္ အမွန္တရားမွာ အတိတ္ ဆိုတာလည္း မရွိဘူး အနာဂတ္ ဆုိတာလည္း မရွိဘူးသမီး။ ပစၥဳပၸဳန္ျဖစ္ဆဲ ခႏၶာပဲရွိတယ္။ အဲဒီ ပစၥပၸဳန္ခႏၶာ ဆုိတာဟာလည္း ခ်ဳပ္ေပ်ာက္ သြားတာနဲ႔ အတိတ္အျဖစ္ ကူးေျပာင္းသြား တာမ်ိဳးလဲ မဟုတ္ဘူးေနာ္ သမီး။

ဘယ္လုိမ်ိဳးမ်ားလဲ တီတီဒြင္း၊ မက္မက္ သိပ္နားမလည္ဘူး ။ရွင္းျပပါဦး။

ဒီလုိသမီးေရ။ ဥပမာေပါ့ ျငိမ္သက္ေနတဲ့ ကန္ေရျပင္ေပၚကို သမီးက ခဲလံုးတစ္လံုး ပစ္ေပါက္လုိက္လို႔ ပြက္သြားတဲ့ ေရပြက္ ေလးလိုေပါ့။ ပြက္တယ္ ဆုိရံုေလး ပြက္ၿပီး ခ်ဳပ္ေပ်ာက္သြားတာ။ ေရျပင္ႀကီးနဲ႔ တစ္သားတည္း ျဖစ္သြားတာ၊ ဘယ္ဟာက အတိတ္က ေရပြက္လည္းလုိ႔ ျပန္ရွာလို႔မရ သလိုမ်ိဳးေပါ့။ အတိတ္ တုန္းကလည္း ဒီေရပြက္ပဲ ပစၥပၸဳန္မွာလည္း ဒီေရပြက္ပဲ အနာဂတ္ မွာလည္း ဒီလိုေရပြက္ပဲ ပြက္မွာပဲ။

ဘာမွ အႏွစ္သာရ မရွိဘဲ ဘာမွလည္း ဆုပ္ကုိင္ျပလုိ႔ မရဘဲ ျဖစ္တယ္ ဆုိရံုေလး ျဖစ္ၿပီး ခ်ဳပ္ေပ်ာက္သြားတာ အတိတ္ေတြ ပစၥပၸဳန္ေတြ အနာဂတ္ ဆုိတာေတြ အေနနဲ႔ ရွိတာမ်ိဳး မဟုတ္ဘူး။ ျဖစ္ဆဲျဖစ္ဆဲ သေဘာေလး ေတြပဲရွိတာပါ။

အဲ့ဒါကိုပဲ လူေတြက အခ်ိန္ရွိတယ္လုိ႔ မွတ္ယူၿပီး ငါကအသက္ႀကီးၿပီ၊ ငါ့အသက္ ဘယ္ေလာက္ရွိၿပီ ဆုိၿပီး မရွိတဲ့ အခ်ိန္ကို အရွိ လုပ္ေနၾကတယ္။ ငါ့ေမြးေန႔က ဘယ္ေန႔ ဆုိၿပိး အမွားသိကို စြဲေနၾကတယ္။ တကယ့္ အမွန္တရားမွာ အခ်ိန္တိုင္း အခ်ိန္တိုင္းက ကိုယ့္ရဲ့ ေမြးေန႔ဆုိလည္း ဟုတ္တယ္။ ေသေန႔ဆိုလည္း ဟုတ္တယ္သမီး၊ အခ်ိန္တိုင္း၊ အခ်ိန္တိုင္း ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီး ေနတာေလးပါ။ အသစ္၊ အသစ္ေတြက ျပန္ၿပီးအစား ထိုးေနတာ။

အေဆာက္အဦးတစ္ခု (ဓာတ္ႀကီးေလးပါး)ကို လူေတြေနရင္ အိမ္ေပါ့၊ ဘုန္းၾကီးေတြ ေနေတာ့ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္း၊ ကေလးေတြ စာသင္ရင္ စာသင္ေက်ာင္း လူနာေတြ ေဆးကုသခံေနရင္ ေဆးရံု၊ တရားအားထုတ္ရင္ ရိပ္သာ၊ အမ်ိဳးမ်ိဳး သတ္မွတ္လို႔ ရတယ္မဟုတ္လား သမီး။ အဲ့လုိ ဘာမွ မဟုတ္လို႔ ဘာမဆို အကုန္ဟုတ္လို႔ ရတာ ။ ျမင့္ျမတ္တဲ့ ေနရာ နိမ့္က်တဲ့ ေနရာလို႔ ကြဲျပားေနတာ မဟုတ္ဘူး သမီး၊ သတ္မွတ္ခ်က္ (ပညတ္)ေတြေၾကာင့္ တစ္ခု တစ္ေယာက္ တစ္ခ်ိန္ တစ္ေနရာ မဟုတ္တဲ့ ပရမတ္ အမွန္တရား ကြယ္ေနတာ။ အဲ့အေပၚမွာ လုိက္ၿပီး ေကာင္းတယ္ မေကာင္းဘူး ႀကိဳက္တယ္ မႀကိဳက္ဘူး ဆုိတဲ့ ေလာဘ ေဒါသ ကိေလသာေတြ ၀င္လာေရာ။

ဒါဆို တီတီဒြင္း ေျပာသလုိဆုိ ပညတ္ကို (သတ္မွတ္ခ်က္)ပယ္ရမွာေပါ့။

သတ္မွတ္ခ်က္ကို ပယ္ရမယ္ မေျပာပါဘူး၊ မစြဲနဲ႔လို႔ ေျပာတာပါ။ သတ္မွတ္ခ်က္ေတြရဲ့ အမွန္တရားကို ျမင္ေအာင္ ၾကည့္ဖုိ႔ေျပာတာပါ သမီးေလးေရ။အတၱနဲ႔ သိေနတာ မွန္သမွ် အမွားေတြခ်ည္းပဲမို႔လုိ႔ပါ။

ကိုယ့္အတၱကို မစြန္႔ႏုိင္သ၍ ဘယ္လိုမွ အမွန္ကို မသိႏုိင္ဘူးေလ။ အထင္ဟာ အထင္ပဲ ရွိေနမွာပဲ အမွန္ မဟုတ္ေသးဘူး။ သတ္မွတ္ခ်က္ မွာပဲလမ္းဆံုး ေနလုိ႔ကေတာ့ သမီးေရ ပရမတ္ အမွန္တရားကို ျမင္ႏုိင္မွာ မဟုတ္ဘူး။

သမုတိနယ္မွာ က်င္လည္ေန သေရြ႕ကေတာ့ သမုတိ သစၥာကိုေတာ့ ပယ္လုိ႔ မရဘူးေနာ္ သမီး၊ အဲဒီ ပညတ္ေတြကို တကယ္ရွိတယ္ အထင္နဲ႔ လက္ခံလုိက္ၿပီး သြားစြဲလုိက္ လုိ႔ကေတာ့ အဲ့ဒီ သတ္မွတ္ခ်က္ေၾကာင့္ ဒုကၡေရာက္ လိမ့္မယ္။ဒါေၾကာင့္ မုိးကုတ္ ဆရာေတာ္ ဘုရားက ဘယ္လုိေဟာလဲ ဆုိရင္ " ပညတ္ကြယ္ရင္ နိဗၺန္မျမင္ဘူးတဲ့" သမီးေလးရဲ့။

စကားလံုး ပညတ္ေတြက ပရမတ္ကို ျမင္ႏုိင္ဖို႔ အေထာက္အကူ ေပးတာေလ တကယ္ သိရမွာက အဲ့ဒီပညတ္ေတြရဲ့ ေနာက္ကြယ္က ပရမတ္ အမွန္တရားပါ။ ပညတ္ကို သံုးေတာ့ သံုးရမယ္။ မစဲြရဘူး သမီး။ ပညတ္မပါ ဘဲနဲ႔လည္း တကယ့္ ပရမတ္ အစစ္ကို မျမင္ႏုိင္ဘူး။ ေနာ္...သမီး။

တကယ္ေတာ့ ပညတ္ကို မပယ္ခိုင္းပါဘူး၊ အဲ့ဒီ ပညတ္ေပၚမွာ စြဲေနတဲ့ အဟုတ္ထင္ေနတဲ့ အစြဲကို စြန္႔ခို္င္းတာ။ ပညတ္ေတြရဲ့ ေနာက္ကြယ္က ပရမတ္ကို ျမင္ေအာင္ ၾကည့္ခိုင္းတာ သမီးေလးေရ။ ပညတ္ကို မပယ္ဘဲ ပညတ္ရဲ့ အမွန္တရား ကိုယ္တုိင္က ပရမတ္ပဲ ဆုိတာကို ယံုၾကည္ ခိုင္းတာပါ။

တီဒြင္းတို႔ တစ္သံသရာလံုး ပညတ္ေတြ သတ္မွတ္ခ်က္ေတြ အေပၚမွာ အရွိကိုထင္ၿပီး အစြဲႀကီး စြဲခဲ့လုိ႔ အဲ့ဒီ အစြဲေၾကာင့္ ဒုကၡေရာက္ ေနၾကာတာ။ တကယ္ေတာ့ ဒါေတြက ဓာတ္ၾကီးေလးပါး ေဖာက္ျပန္ရံု သေဘာေလး ေတြပါလားလုိ႔ မွတ္ရပါမယ္ေနာ္။

ကဲ... သမီးေလးေရ...ေဖ်ာ္ထားတဲ့ ေကာ္ဖီလည္း ေအးကုန္ေတာ့မယ္။ ေကာ္ဖီေသာက္လို႔ ကုန္မွပဲ သမီးေလးကို က်န္တဲ့ တရား အႏွစ္ပိုင္းေလးေတြ ေျပာျပေပးမယ္ေနာ္။ အာ၀ါးးးးးးးး သမီးမက္မက္ေရ။

5 comments:

  1. အပိုင္း(၂)ကုိ ကုသုိလ္ လာယူပါတယ္
    သာဓုလည္း ေခၚသြားပါတယ္။
    (ရွာရာဗုိမာမက္မက္)က
    တရားေပါက္ေတာ့မယ္ဆုိေတာ့ကာ ..
    ခ်ကားပီေတာ့မွာေပါ့ေနာ္ ...

    ReplyDelete
  2. ဒါေပါ့ တီဒြင္းရယ္ ...
    အ၀ိဇၨာရဲ့ သေဘာကိုက မဟုတ္တာေတြ မရွိတာေတြကို သိျခင္း ဟုတ္တာေတြ ရွိတာေတြကို မသိျခင္းတဲ့ ...
    ေက်းဇူးပါပဲ တီဒြင္းေရ

    ReplyDelete
  3. မွတ္သားသြားပါတယ္..
    တကယ္ကိုမွတ္သားစရာေကာင္းပါတယ္..
    မသိတာေတြသိခြင့္ရတဲ့အတြက္လဲေက်းဇူးပါ..

    ReplyDelete
  4. အခ်ိန္တိုင္းက ကိုယ့္ရဲ့ ေမြးေန႔ဆုိလည္း ဟုတ္တယ္။ ေသေန႔ဆိုလည္း ဟုတ္တယ္...
    မွန္ပါတယ္ ပညတ္ကိုစဲြရင္ တရားကိုသိမွာမဟုတ္ေတာ့ပါဘူး

    ReplyDelete
  5. ကိုေပါက္စDecember 28, 2009 at 12:54 AM

    သာဓု သာဓု သာဓု
    အရမ္းေကာင္းပါတယ္

    ReplyDelete